Reklamační formulář

 

Číslo faktury: ….....................................................................................................................................

Jméno a příjmení (kupující): ….............................................................................................................

Adresa: …..............................................................................................................................................

Telefon: …................................................ Email: …............................................................................

Číslo bankovního účtu: …............................................./..........................

 

V případě vrácení peněz na zahraniční účet, uveďte prosím majitele účtu, IBAN a SWIFT kód.

............................................................................................................................................................

Reklamované zboží:

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

 

Váš názor je pro nás důležitý. Sdělíte-li nám důvod vrácení zboží, pomůžete nám tak zlepšit naše služby. Děkujeme Vám.

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

 

 

Jaký způsob vyřízení si přejete? (vrácení peněz na bank. účet/výměna zboží)

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

 

Zboží odešlete prostřednictvím podacího místa Zásilkovny případně Českou poštou na adresu:

(zásilky zaslané na dobírku NEBUDOU PŘEVZATY!)

OneMorePercent

Česká Pošta P.O. box č. 25

Nádražní 494/23

Žďár nad Sázavou 59101

 

Podmínky vrácení:

Tento formulář použijte pouze v případě, že chcete uplatnit reklamaci zakoupeného zboží.

Formulář vytiskněte, pečlivě vyplňte a přiložte jej k zásilce spolu s reklamovaným zbožím a kopií daňového dokladu (faktury). Popište prosím co nejpřesněji závadu, případně přiložte fotografii vady, pokud je to možné.

Reklamované zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Zboží zasílejte kompletní, čisté a ideálně v původním obalu. Zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího doručení, o průběhu vás budeme informovat.

 

Datum: …........................................................                                                                       Podpis:….......................................................

                                                                                                                                                

 

OneMorePercent, Česká Pošta P.O. box č. 25, Nádražní 494/23, Žďár nad Sázavou 59101  web: www.onemorepercent.cz