Reklamační formulář
Číslo faktury: ….....................................................................................................................................
Jméno a příjmení (kupující): ….............................................................................................................
Adresa: …..............................................................................................................................................
Telefon: …................................................ Email: …............................................................................
Číslo bankovního účtu: …............................................./..........................
V případě vrácení peněz na zahraniční účet, uveďte prosím majitele účtu, IBAN a SWIFT kód.
…............................................................................................................................................................
Reklamované zboží:
…...........................................................................................................................................................
…...........................................................................................................................................................
Váš názor je pro nás důležitý. Sdělíte-li nám důvod vrácení zboží, pomůžete nám tak zlepšit naše služby. Děkujeme Vám.
…............................................................................................................................................................
…............................................................................................................................................................
Jaký způsob vyřízení si přejete? (vrácení peněz na bank. účet/výměna zboží)
…............................................................................................................................................................
…............................................................................................................................................................
Zboží odešlete prostřednictvím podacího místa Zásilkovny případně Českou poštou na adresu:
(zásilky zaslané na dobírku NEBUDOU PŘEVZATY!)
OneMorePercent
Česká Pošta P.O. box č. 25
Nádražní 494/23
Žďár nad Sázavou 59101
Podmínky vrácení:
Tento formulář použijte pouze v případě, že chcete uplatnit reklamaci zakoupeného zboží.
Formulář vytiskněte, pečlivě vyplňte a přiložte jej k zásilce spolu s reklamovaným zbožím a kopií daňového dokladu (faktury). Popište prosím co nejpřesněji závadu, případně přiložte fotografii vady, pokud je to možné.
Reklamované zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Zboží zasílejte kompletní, čisté a ideálně v původním obalu. Zásilky na dobírku nebudou přijaty.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího doručení, o průběhu vás budeme informovat.
Datum: …........................................................ Podpis:….......................................................
OneMorePercent, Česká Pošta P.O. box č. 25, Nádražní 494/23, Žďár nad Sázavou 59101 web: www.onemorepercent.cz
