Jak nakupovat
Jak nakupovat na našem e-shopu
Podrobný návod, jak se orientovat a nakupovat v e-shopu, vám pomůže jednoduše a rychle najít vše potřebné. Zároveň vám ukáže cestu k dalším informacím, jako je registrace a její výhody, doprava, platba, zákaznická sekce, komunikace s námi atd. Kdykoliv budete potřebovat, můžete se vrátit, a najít co potřebujete.
Zboží do košíku
Vybraný produkt označte počtem kusů, případně vyberte variantu a vložte do košíku tlačítkem „Do košíku“. Do nákupního košíku můžete vložit zboží rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii, nebo z profilu produktu. Pokud se potřebujete dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikněte na označený košík v pravém horním rohu e-shopu. Pokud není v košíku ani jeden produkt, je košík prázdný.
Zboží v košíku
Na informace o vašem košíku (seznam zboží, počet kusů, poslední vložený produkt a celková cena objednávky s DPH bez dopravy), se můžete podívat kliknutím myši na ikonu košík, ve kterém se rozbalí okno s žádanými informacemi. Tímto oknem můžete rovněž vstoupit do košíku, a to kliknutím na tlačítko „Přejít do košíku“ pod posledním vloženým produktem.
Dokončení nákupu
Po ukončení nákupu se vám zobrazí v košíku veškeré zboží, u kterého můžete upravovat počty kusů, nebo případně některé položky vymazat křížkem. Počty upravíte tlačítky - a + nebo přepsáním v políčku „množství“. Seznam se zaktualizuje kliknutím kdekoli mimo toto pole. Pod posledním produktem v košíku je také orientační ukazatel částky potřebný pro dosažení dopravy zdarma.
Pokud jste něco zapomněli nebo chcete přidat do košíku další zboží, můžete zvolit tlačítko vedle „Pokračovat“ -> „Zpět do obchodu“. Tímto krokem budete přesměrováni na stránku s posledním vloženým produktem. Pokud jste si na něco vzpomněli až po odeslání objednávky, nevadí. Neváhejte nás kontaktovat s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vaší objednávky.
Zadání dopravy a platby
Po dokončení případných úprav a kontroly obsahu košíku tlačítkem „Pokračovat“ zvolíte způsob dopravy a platby.
Odeslání objednávky
Po vybrání dopravy a plateb vás tlačítko „Pokračovat“, nasměruje k vyplnění veškerých dodacích a případně fakturačních údajů. Pokud jste přihlášený registrovaný zákazník, je již vše vyplněno. Na konci této stránky přejdete na poslední krok, kde potvrzením objednávky potvrdíte povinné souhlasy se zpracováním vašich osobních údajů a souhlas s obchodními podmínkami. Můžete si také zvolit (nepovinně), zda si přejete odesláním objednávky automaticky zaregistrovat a využívat tak výhody a pohodlí při objednávkách. A poslední možností je souhlas se zasláním dotazníku spokojenosti na váš e-mail.
Po vyplnění všech potřebných údajů dokončíte objednávku vpravo dole tlačítkem „Odeslat objednávku“. Odeslání vám bude potvrzeno zprávou na e-shopu a následně vám přijde automatické avízo na vaši emailovou adresu uvedenou v objednávce.
Informace o stavu objednávky
Informace o stavu objednávky vám budeme posílat na váš e-mail. Budete takto vědět o každém našem kroku až do vyřízení/odeslání objednávky. V každém z těchto avíz bude zobrazena objednávka, pod kterou bude i faktura pod jejím číslem.
Jaké informace mohu na e-mailu očekávat
- objednávka přijata: informace potvrzující odeslání vaší objednávky a její přijetí z naší strany
- platba přijata: informace o tom, že vaše platba za objednávku byla připsána na našem účtu
- objednávka stornována: informace a potvrzení o zrušení objednávky
- objednávka odeslána: informace o vyřízené objednávce, kterou můžete nejbližší dny očekávat
Po dokončení objednávky doporučujeme sledovat e-mailovou schránku, kde zjistíte její aktuální stav.
Hodnocení obchodu a zboží
Pár dní od dokončení obchodu systém automaticky odesílá výzvu k hodnocení zakoupeného zboží. V případě vaší spokojenosti budeme rádi za hodnocení, alespoň ve formě hvězdiček, obchodu na tomto odkazu, případně i jednotlivého zboží.
Může se hodit: JAK POSTUPOVAT PŘI VRACENÍ ZBOŽÍ
Chybí vám tu nějaké informace o používání e-shopu? Neváhejte nás kontaktovat.
